poniedziałek, 21 kwietnia 2014

nieśność

dawno
nie milczałem już tak
głośno
__ __ __

odmierz
ołówkiem moją
kruchość
               czarno-białą
__ __ __

przepraszam
                     za siebie
                     i za się
                     i za to, że
jestem za mało
           za bardzo
           zbyt
rozlewam się suchałza
                      suchanoc
                      cichanoc
                      małanoc
wyprószenie
prochliwość moja
      ckliwość
przekochana

inaczej nie może
                          być

bywam rozwlekły
przewlekły chorobliwie
chybotliwie

mam milion skupień stanów
__ __ __

      zna mnie Pani
nie zna
      w odbiciach zachodów
zanikam
      jak widmo
__ __ __

przyłóż mnie do ucha
czy słyszysz może?

ja łkanie
ja rozedrganie
ja smutność roześmiana

Pani moich przetchnień
                   wytchnień
                   natchnień

zrozum
nie rozum

jestem
          hiper
                  bolą

(21.04.14)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz